21 September-10

Regnstället funkar, jag har provat, för så klart att det kom regn
i söndags när jag skulle och träna, och igår när jag skulle och
träna, och ikväll när jag ska och träna kommer det säkert också
regna för det är väldigt mörkt på himlen. Men det gör inte mig
något nu, med North Bend klarar jag alla skurar! Och mitt liv
tappade jag någon gång i början av september, skolan tar död
på mig och när jag inte är där så är jag på gymmet och rensar
hjärnan, och är jag inte där  så ligger jag pladask utslagen
i sängen och sover. Skulle önska mig en utlandsresa när denna
period är över, om det inte vore för att skolan börjar 4 dagar efter
tentorna. Så enda hopper jag har för tillfället är att det går fort
till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback