28 Maj-10

Har packat ner lite kläder i en flyttkartong idag, känns stabilt.
Och nyss letade jag papper i ett gammalt anteckningsblock,
och såg alla sju miljoner uträkningar i ekonomisk verksamhets-
styrning, och konstigt nog blev jag sugen på den kursen igen.
Hade ju hellre haft tenta på den på torsdag är system och processen.
Men det som känns ännu konstigare är att jag plötsligt blev sugen
på att plugga, så ska nog sätta igång och läsa lite. För övrigt är
det fri frakt på Nelly hela helgen, så är sugen på ett linne och ett
par shorts. Nu ska jag dyka ner i Streamlined. Bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var också sugen på nelly men hittade inget :(

Postat av: Sara

Härligt! Jag kanske ska leta lite mer noggrannt då :)

2010-05-28 @ 22:26:11
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback