18 Maj-10

I helgen hade jag besök av storasyster, vilket var galet underbart då vi
så sällan ses nu för tiden. Av bilden att döma skulle man kunna tro att
det var någon form av krig på mitt rum, att vi inte alls var glada att se
varandra. Så var inte fallet. Det som hände var att jag blev så überglad
att jag började vifta med en tidning som plötsligt for rätt upp i lampan,
tur i oturen gick lampskärmen sönder. Turen är den att jag ändå tänkte
skaffa en ny när jag flyttar. Oturen är att jag ska bo här i två och en
halv vecka till och nu tvingas se ett råtthål när jag kommer in på rummet.

Helgen var i alla fall kalas och förutom en helhelg med en underbar syster,
så investerade jag i ett extratäcke på ikea för enbart 35 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback