11 Maj-10

Efter dagens två lägenhetsvisningar inser jag verkligen
hur mycket jag vill ha lägenheten i Dalvik. Allt är perfekt
(förutom backen) men vad gör väl den när det jobbiga
blir på hemvägen, nedförsbacke hela vägen till skolan.
Egen toalett och kokvrå, balkong, utsikten ovan (och
dessutom en granne med självgående gräsklippare såg
jag). Extremt fina hus som kan förgylla långa promenader,
gym tillhörande lägenheterna, lätt att få tvättider...listan kan
göras lång av positiva saker och det som är mest positivt är
den förhoppningsvis blir min, så länge jag inte snubblar på
målsnöret och skulle det ske så skulle det vara på grund av
hyresvärden! Skulle de ske skulle jag gräva ner mig själv.
Sån otur får jag bara inte ha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller alla tummar jag har och några till!!!

2010-05-11 @ 20:56:00
Postat av: Sara

Wow, låter ju toppen och utsikten är ju underbar!!

Håller också alla tummar jag har! Har du mycket i skolan nu matildu eller skulle jag kunna komma och hälsa på någon helg framöver? PUSSAR OCH KRAMAR I MÄNGDER!!

Postat av: Helen

WOW! du har grymt mycket finare utsikt än mig gullet ;) Håller tummarna för dig med!

2010-05-17 @ 21:20:41
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback