2 Juni-10

Efter mycket letande och många falska hopp har jag nu
äntligen fått tag på en lägenhet. Och dessutom med bättre
läge än någon annan som jag har varit intresserad av. Ibland
ska även jag få ha lite tur och efter att ha tittat på en 21 kvm
i enirohuset blev jag efter några dagar erbjuden en 29.5 kvm
i samma hus. För att blanda in lite system och processanalys i
det här kan jag ju säga att processen gick snabbt! Träffade
hyresvärden i måndags, skrev kontrakt, får nycklarna i
morgon och på lördag flyttar jag in. Nu ska jag fortsätta packa
och ladda upp inför morgondagens tenta. Sommaren har
förresten nått Jönköping nu, röd i ansiktet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad glad jag är för din skull Matilda!

Vi ses snart min vän! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback