7 Januari-10

Grön el - finns det? Sitter och känner mig som världens nörd. Men det
är inget annat på tv för tillfället, förutom massa nyheter, och har jag
inte sagt det förut så säger jag det nu: Jag är mörkrädd och rädd för
att sova hemma själv. Och det är precis det jag gör nu och för att rädda
mig själv från mardrömmar så försöker jag undvika program som kan
innehålla något obehagligt. Så grön el kan väl ändå inte vara så farligt.
Det är ändå dags för sängen nu, så får vara tönt där istället, dvs upptryckt
mot väggen med täcket uppdraget till näsan. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, fan va tönt du är! Kom hem istället gulletussan! <3

Postat av: mican

kom bara kom :D:D

2010-01-09 @ 11:47:51
Postat av: Malin

Är hos pappa nästa vecka! Ja, du gör som du vill. Vore kul om du kom hem, men förstår om du vill spara :) ja, det gör jag gärna! :)

2010-01-09 @ 16:07:57
URL: http://mmalinandreasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback