2009-09-29

Klockan är över 22, böckerna har legat bänkade på
köksbordet hela kvällen, det känns inte bra, ännu
sämre känns det när jag hör ena sambon och hans
klasskompis räkna och styra med ekonomin, ja just
det, samma kurs som jag läser och som jag också
borde plugga på. Har i alla fall bestämt mig, i morgon
8.00 ska jag befinna mig på skolans bibliotek, plugga
satan till 10.00. Sedan föreläsningar och annat krafs
till 14.45, sedan ska jag ge järnet igen, på just bibblan,
för det är nog trots allt där jag pluggar som bäst. Datorn
hänger med och det bästa av allt är att skolans internet
inte funkar på den än för jag har inte orkat fixa så att
det går att använda, så inget störmoment med namn
internet!


Kommentarer
Postat av: mican

DUKTIG!!! :)

2009-09-30 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback