2009-09-28

Det var inte skönt att gå upp innan fem idag, hade
gärna stannat kvar i sängen en bra stund till. Men
Havsörnsgatan kallade, så det var bara att stiga upp.
Sov som en gris på bussen och vips så var jag framme,
ja, nästan så i alla fall. Kom på att mitt busskort gick
ut i lördags, så fick snällt gå till länstrafiken och slänga
upp 480 kronor, så nu kan jag åka fritt fram igen :)
Nu väntar lite plugg och sen blir det tonfisksallad. Lite
Idol och Anna Anka (som för övrigt har sex med sin
man 3 gånger om dagen).


Kommentarer
Postat av: F.

3ggr om dagen, ne nu missade jag ngt, höhö

Postat av: Malin

Redan tomt här hemma, du får gärna vända om och komma hem igen!

Förresten så ändrades temat i bloggen :( fixar det åt dig någon dag snart, gullet!

2009-09-28 @ 20:00:14
Postat av: Emma

Havsörnsgatan...e de där du bor :P

2009-09-28 @ 23:03:53
URL: http://elsassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback