2009-09-24, I´m home

Så var man hemma i hemstaden igen, ganska länge sen
sist, närmare bestämt typ sex veckor tror jag. Och det
har inte varit lätt att knipa igen för att Malin inte skulle
få veta något, har nästan råkat försäga mig ett tiotal
gånger, likaså Jossan. Sen stod vi där utanför nilssons,
mamma och jag och väntade på systrarna mina. Vänder
mig om lite försiktigt när jag hör dom närma sig och
malin, ja, hon tappar ju nästan hakan: "Va gör du här :O".
Lögn hela dagen,med sms som löd att jag var på väg till
skolan, satt på seminarie och att jag var avis som inte skulle
få fläskfilé ikväll. Tur att fallet inte var så, för gud så himmelskt
gott det var med riktigt kött och potatisgratäng. I morgon
väntar fika hos farmor och sedan mammakväll ;)

Kommentarer
Postat av: malin (syster)

Haha gud vad överraskad jag blev! ;) puss på er mina älskade gulletussor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback