2009-09-09

Och dagen har ju varit som alla andra dagar, nästan.
Skola, skola och återigen skola. Sen hem för en lite
makaroner och tro det eller ej, köttbullar. Världs-
historia, jag, matilda andreasson, har ätit makaroner
och köttbullar, helt frivilligt!! Det gick dock ganska
fint med tanke på att köttbullarna var hemmagjorda
och inte köpta. Mätt och belåten, nja, ganska i alla fall,
satte jag mig på 1an och tog mig till torpaplan, vidare
till björngatan där det bjöds på fotboll och idol med
några från klassen, närmare bestämt nio fina flickor!
Tillsammans med dom ska jag spendera mina närmsta
dagar. Vi börjar med att ladda upp inför Club Caj i morgon!


Kommentarer
Postat av: mican

påker också ettan!

Postat av: Jossan

Matilda du får nog gå till doktorn..något står inte rätt till!!!

2009-09-10 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback