2009-09-08

Några timmars företagsekonomi, en halvtimme med att
finslipa cykletten. 13.00 blev det hemfärd, lite korvstroganoff.
Sen hamnade jag vid datorn och insåg att idol och andra
avenyn börjar ikväll, kommer bli massa plugg gjort idag känner
jag. Gymmet och simhallen stänger vid 19.30 och jag tror att
jag måste dit en sväng, har inte tränat sen jag flyttade hit.
Nollning och sånt på det känns inte bra alls. Hinner med lite
läsning innan mina, förhoppningsvis träningssugna, sambos
kommer hem, för jag vill inte dra och träna själv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte, har ingen koll. As usual ;)

Träning ikväll iaf, hoppas jag är på bra humör när jag kommer hem...

Postat av: mican

lille söte tildus vildus, missa inte idol

2009-09-08 @ 17:44:09
URL: http://micaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback