2009-09-06

Usch, blev senare än jag tänkt mig. Drog iväg till Admir i min klass,
lite småfest i 81:an. Träffade trevliga jönköpingstjejer och några i
klassen som jag inte ens har sett. Paul har jag däremot sett, och fick
reda på att han var med i småstjärnorna när han var liten så var tvungen
att kolla det klippet nu, haha, så söt! Träffade en Peter också som inte
går i min klass, han ser ut att vara 25+, men visade sig vara 90:a.
Man slutar aldrig att bli förvånad. Nu ska jag krypa ner i sängen, upp
om några timmar igen, far och syster dyker upp runt elva i morgon,
lite ikea och fix på rummet på det.


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha, ja. Jag måste också komma igång med löpningen känner jag... Går det bra i skolan? :)

Postat av: Sara

2009-09-06 @ 22:43:25
URL: http://sara
Postat av: Sara

(oj, blev lite fel där...)

Är det han som är Michael Jackson? Fasen så grym isåfall!

2009-09-06 @ 22:44:36
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback