2009-10-28

Det har nu gått 28 dagar sedan jag berättade om propparna som gick så att spisen inte fungerade.
Idag slog det till igen, skulle steka ägg till frukost, så jag hällde lite smör i en stekpanna och ställde
den på spisen, slog på plattan och gick på toaletten för att fördriva tiden tills stekpannan skulle bli
varm. Kommer tillbaka och inser att plattan fortfarande inte är varm. Provar en ny, men inget händer.
Kollar proppskåpet för att försöka verka cool och förstå mig på det där. Någonstans i bakhuvudet hör
jag Emma säga att man ser om en propp har gått om en röd prick inte sitter fast. Ser två röda prickar
på vift, så förmodar att två proppar har gått. Pappa fick senare leka manual för att hjälpa mig att byta,
men insåg ganska snart att vi inte hade några 10A hemma. Så spisen förblir oanvändbar tills jag orkar
mosa mig ner till Willys och köpa nya proppar, i hopp om att man kan köpa sånt där!

Kommentarer
Postat av: mican

hahahahahaha skönt att man kan skratta när man pluggar..

2009-10-28 @ 16:04:30
Postat av: Emma

Haha, otur du har. Men jag hade rätt i de där med prickarna då :P

Postat av: mican

jo massa psykologi och skit... =( och ja, någon och gosa med måste man väl ha när man är långt som fan ifrån en man eller kärlek!?!?!?! =( buhuhm, det är ute med mig!!

2009-10-28 @ 23:01:43
Postat av: mican

haha nä jag e inte depp, insåg bara att jag har EN FILT som jag myser med och ingen pojkvän........

2009-10-28 @ 23:06:12
URL: http://micaan.blogg.se/
Postat av: mican

du har ju ialf två killsambos!! (det är fan respekt)

2009-10-28 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback