2009-10-12

Vårat hushåll ser ut som ett bombnedslag ungefär. Mitt rum är katastrofalt stökigt.
Det är inte ordning någonstans, minst i min hjärna. Ångest varje kväll när sängen
kallar. Gav upp ekonomiböckerna vid två i natt för lite sömn, somnade nog inte
förens tre. Jag kommer inte klara tentorna! Och när man har slitit som ett djur till
den ena så skulle man hoppas på att det var över för den här gången, men icke.
I morgon klockan 12 sitter och jag vrålstirrar på rakt ner på ett papper och inser att
jag borde ha tagit ett ledigt år för att jag verkligen är osmartast i världen och inte
fattar ett skit. När tiden är ute är klockan 15, då sitter jag med näsan i logistikboken
och försöker begripa vad som står, för klockan 8 på torsdag är det dags igen. Så
vad sägs om att sätta igång nu, rally med ekonomiboken tills jag ligger utmattad
på köksbordet och gråter!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kom igen Matilda, jag tror på dig!! Puss :)

Postat av: mican

Tildus! Det går fint, det vet jag, och det värsta man kan få är omtenta! :)

2009-10-12 @ 12:43:01
Postat av: malin (syster)

Possitiva tankar, det kommer gå hur bra som helst! Håller tummarna för dig!

2009-10-12 @ 20:10:06
URL: http://mmalinandreasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback