2009-10-09

J A G  O R K A R  I N T E  P L U G G A  !

Gör allt annat för att slippa. Fixa mat i form av en billig "korv" från Willys som man bara häller i kastrullen
och värmer. Tog mig en långpromenad med Lars Winnerbäck i öronen. Pratade med syster i telefonen.
Diskade lite, pratade lite, går omkring lite. Nu måste jag snart duscha o fixa mig lite också, ska besöka
a6 en sväng för att eventuellt investera i ett par nya stövlar och ett par byxor. Men kassan tryter så får
se hur det blir med det!
Får försöka hinna med liiiite logistik innan dess.


Kommentarer
Postat av: mican

visa mig stövlarna!!! älskar stövlar!!

2009-10-09 @ 16:43:41
Postat av: Frida

haha, jag har läst 6 kapitel i logistikboken idag! nu är den ÄNTLIGEN slut!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback