2009-10-07

Under företagsekonomin idag funderade jag på vad skånska egentligen är för språk.
Ungefär samtidigt undrade hampus hur man har kunnat måla båten på Mönsterås
vattentorn. För tillfället funderar jag på varför syster inte svarar när jag ringer och
varför jag inte har limmat på mina märken på overallen tidigare, måste alltså göra
det nu innan jag drar iväg på Capsen.

Till mina kära arbetande postenkompisar som varje år beklagar sig över alla IKEA-
kataloger, vill jag bara säga att ni ska vara glada att ni inte delar ut alla IKEA-kataloger
för då hade ni haft o göra, 198 miljoner upplagor om året!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror att du kommer att sluta på ikea matilda! ; )

2009-10-07 @ 17:42:13
Postat av: Sara

Det hade vart ett heltidsjobb, helt klart!

Undra om reseersättning hade ingått...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback