2009-10-04

Har parkerat mig i sängen, efter en skön morgondusch.
Regnet öööööser ner och jag vill inte ta mig från denna
sköna säng, skulle kunna sitta här och nöta filmer hela
dagen, eller kolla idolavsnitt en gång till eller vad som
helst, men vill bara inte gå någonstans. Tyvärr är det
något i min hjärna som säger "Tenta om 9 dagar, dags
att plugga" så ja, vad ska jag göra. Jo, jag får helt enkelt
slita mig från sköna sängen, fixa till mig lite och köra en
repris från gårdagen; ta mig till skolan och pluggpluggplugga.
Bör nog även ta med mig lite extra kläder, för torr lär jag inte
direkt vara torr när jag kommer fram om det ska fortsätta
regna såhär mycket, hjälper nog inte ens med paraply och buss.


Kommentarer
Postat av: Sofia

duktig du är matilda! :)

2009-10-04 @ 18:01:58
Postat av: mican

Vi anmäler kursen eller nått!!! :o

2009-10-04 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback