2009-10-01, propp, propp, proppar

Spisen gav upp igår, ett litet poff och sen
funkade den inte mer, så istället för kyckling
fick det bli nudlar, tacka vet jag vattenkokaren.
Men spisen ska inte tro att den kan bestämma, 
så idag kom Vivvi och bytte proppar (det var
visst "bara" det). Och när hon först frågade om
jag hade kollat om någon propp hade gått 
kände jag mig som ett fån eftersom att jag

1. Knappt vet vad en propp är

2. Och med det vet jag inte heller hur man
kan se om en propp har gått

3. Ännu mindre vet jag hur man byter en
propp

Hon lämnade i alla fall kvar några proppar,
typ 3 eller 4 eller 6 eller vad hon nu sa. Det
spelar ju inte så stor roll för mig, för jag lär
ju ringa henne nästa gång det händer igen...


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha...go du e!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback