2009-11-22

Efter sjukt många timmar sittandes vid datorn och uppsatsen blev jag
tillslut färdig, blev till och med klar i så pass god tid att jag hann titta
på Bridget Jones, hade glömt bort hennes störtlopp där i mitten av
filmen och när hon drog till med det kunde jag inte annat än lida med
henne, se filmen och ni har även sett hur det såg ut när jag åkte stört-
lopp, nåja, nästan i alla fall! Jag har tagit fram barnasinnet och skaffade mig
en rockring igår, insåg dock när jag kom hem att det inte var det lättaste,
men övning ger färdighet!

Kommentarer
Postat av: Sara

wie, kul med rockring :D

Postat av: mican

ni kanske är lite lika du och bridget då? ;)

2009-11-23 @ 09:56:28
Postat av: Sofie

sv: Jo, hade behövts.. men dom är redan nerpackade ;D hahahaha

2009-11-23 @ 19:08:42
URL: http://ensofie.blogg.se/
Postat av: Sara

oj, den var från mig ;)

2009-11-23 @ 19:09:09
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback