2009-11-16

Har i princip börjat på ett nytt inlägg här varje dag och insett att
det är meningslöst att ens fortsätta, händer ju inget i mitt liv för
tillfället. Förutom att fredagen och lördagen var toppen med Emma
på besök och att kvällen har spenderats i Dalvik. Har dessutom
kommit på att jag inte kommer att kunna flytta till eget förens jag
har hittat mig någon man att bo med, min rädsla för att sova hemma
själv är för stor. Tur att jag har två gossar att bo med för tillfället,
för nu måste jag bege mig till sängen och sova för i morgon ska
jag befinna mig i skolan 11.30 och plugga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då får du skriva meningslösa saker då...jag vill läsa allt!! Tack för ett kanondygn i Jönköpning. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback