2009-01-31



Sofia står för underhållningen

Min lördag har till största delen sett ut som den gjorde för några år sen.
Då man va först var iväg en sväng på förmiddagen och sen spenderades
resten av dagen hemma. Precis så har det varit idag, träning på för-
middagen och en hemmaeftermiddag. Och kvällen ska tillbringas med
godispåsen i högsta hugg (kanske lite cheesecake också) och någon
bra film. Sedan ska jag sova tidigt och i morgon ska jag inte behöva vakna
till någon jobbigt väckarklocka, för i morgon ska jag ha en riktig söndag,
efter min riktiga lördag!




 


Kommentarer
Postat av: inte hon på bilden iaf!

hahah, fyfan matilda.... :(

2009-01-31 @ 23:43:53
Postat av: Anonym

Vad gulliga :) De är såå gutt att sova ut :D

Postat av: J

Jag vill också sova :(

haha,

2009-02-01 @ 09:55:14
URL: http://joliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback