2009-01-26



Gjorde mig fattig idag, kände att jag ville vara lite snäll mot mig själv.
Så investerade i nytt smink och rengöring, dock ett stort hål i plånboken,
vilket tas igen senare i veckan då det rullar in lite pengar på kortet igen!
Förutom det har dagen sett ut som ett stort hål, kom en timme tidigare
till skolan för att vara duktig och göra matteprovet, hittade inte tobbe så
satt en timme och glodde lite extra i matteboken. Designläraren var sjuk,
så en håltimme på en och en halv. Och nu sitter jag och väntar på att
klockan ska bli sju, träningssugen!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Bäck

HAHA, förlåt... Men snacka om otur!

Postat av: Anonym

vill också trääääääääääna

2009-01-26 @ 21:51:26
URL: http://micaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback