2009-12-04

(Bild från någon gång, i somras kanske)

Har försökt förstå mig på ekonomisk verksamhetsstyrning, fick ta hjälp
av lite äppeltänkande för att förstå, det är inte lätt när det är svårt.
Väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan åka och möta upp
saknade mican och sen se Luftslottet som sprängdes. Mina två dagar i
Stockholm var för övrigt kanon, Jossan och Malin B kan verkligen
underhålla, och jag kan fynda! Hamna fel i bussen kan jag också, bakom
en tant som envisades med att ha lampan tänd HELA resan hem så att jag
blev bländad, och en turk bakom mig som luktade svett. Och någon hade
pruttat när vi började åka!

Kommentarer
Postat av: Mican

Underbar bild:) och jag sitter på en bra buss. Eget säte. En turk som glor på mig. Ingen lukt. Om en timme är jag framme! Ses då! Och jag längtar som gatan efter bion har jag sagt det? ....Godis:$

Postat av: Mican

Bilden är från onsdagen innan vi tog studenten. Två dagar innan eller vad man ska säga.. Nu vet du. Det regnade och va ölbrännboll på kikeboplanen;)

2009-12-04 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback