2009-08-25

Började dagen med lite företagsekonomi, ett upprop på typ tjugo
minuter på grund av folkmängden på ca 300 personer. Lyckades
norpa åt mig en av de sista biljetterna till sittningen som äger rum
på torsdag kväll. Tog mig sedan vidare hem för att äta och börja
läsa i böckerna. Inser när jag står utanför dörren och rotar i väskan
att jag visst glömt packa ner nyckeln. Orkar inte direkt åka fram och
tillbaka till skolan igen, betala 30 spänn för att hämta en liten nyckel.
En styck syster fick underhålla mig tills lösningen kom, min bovärd,
tack vivvi (eller vad hon nu hette). Åt lite och sen däckade jag. Så
böckerna ligger fortfarande orörda, jag ser ut som sju svåra år och
orkar varken ta mig upp ur sängen eller sträcka mig efter böckerna! Usch!

Kommentarer
Postat av: mican

är inte förvånad över nycklarna;D

2009-08-26 @ 10:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback