2009-04-05

Visa stora bilder

Det är en-två dagar kvar till Göteborg och en-två-tre dagar kvar till
färden mot Stockholm, en-två-tre-fyra dagar kvar till Egypten och jag
har panik, klädpanik. Har jag inga sommarkläder eller vad är det här,
ska jag vara tvungen att ha med mig samma kläder som på de senaste
utlandsresorna. Det känns illa. Och värre känns det att jossan befinner
sig på gran canaria med kläderna som jag hade tänkt låna av henne
och hon kommer inte hem innan vi åker. Ett stort grattis till mig som alltid
lyckas bäst!

Kommentarer
Postat av: M

det var mitt täcke, inget snack!:D

Postat av: Sofia

det löser sig, akta dig för alla som vill köpa dig för kameler, det är inte okej!! ;)

2009-04-07 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback