:)



Jag känner för en rejäl filmkväll snart, med en riktigt bra film (sunes sommar)
och riktigt god mat, trevligt sällskap och en superhärlig kväll helt enkelt.

Jag känner för att ta mig härifrån, 4 veckor kvar imorrn och det känns peppt.

Jag känner för Studenten-09.

Jag känner för en flytt från Oskarshamn, från huset i kröken som jag har
skrattat, bajsat och lekt i sen födseln.

Jag känner för en bra tidning och sömn.

Jag känner för att få byta liv med någon, så att någon annan kan få
prova på att leva som jag gör.

Jag känner för den 7:e november.

Jag känner för att ge utgången en chans imorrn och hoppas på det bästa!


Kvällen bestod av ett glas vin, Mysingsöfest och en opepp jag. Min mobil
har satsat på en egen karriär och kör på rundgång när jag pratar, mycket
trevligt. Får väl hoppas att han fortsätter så, så att jag kanske kan få en ny,
för efter cirkus 11 veckor har han faktiskt hunnit bli lite sliten. En fil i väskan
och mobilen på det ledde till lite uppnötning kanten. En utekväll på hamngatan
ledde till en lite ofinare display. Men jag ska inte klaga, för 1500 kanske jag
inte kan begära så mycket mer.

Puss och hej,


Kommentarer
Postat av: Markus

vad ska du göra för tatuering då :)?

Postat av: J

Ja jag blev pepp nu! haha, du med kanske?

Ohh va gutt, det är jag me sugen på. Vad blir det?

2008-11-01 @ 09:05:03
URL: http://joliin.blogg.se/
Postat av: MICAN!

studentpepp är jag! men de vet vi!

2008-11-01 @ 09:15:52
URL: http://micaan.blogg.se/
Postat av: Sara

4 veckor för dig måste betyda 6 för mig!

Och jag är helt på filmkväll, sällskapsresan känns aktuell också!? :D

2008-11-03 @ 23:16:07
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback