Lördagsnyheterna,



Lördagen började med en Kalmartripp, jackköp och resväskeköp, för jag orkar
inte med den andra skeva väskan. Godis från Tokiga Ture och en pratglad
hemresa.

Vidare till Josephin och festhumöret var på sin rätta nivå, telefonkö för att fixa
taxi och väl framme hos min egna favorit, taxikurir, så dissar dom den här
gången och ber oss ringa något annat bolag. Hatobjektet Taxi Oskarshamn, sena
som alltid! Men till stan kom vi och kallt som satan var det.

Och väl hemma i huset igen, (efter en lustig taxiresa med en okänd snubbe i bilen
och en springande, halvnaken ponus) så upptäcker jag något alldeles underbart.
Någon bussig själ i mitt hus hade lämnat kvar pizza i köket, och jag kan lova att
det nog var det bästa på hela kvällen.

Puss och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback