hundpromenad och spöken,



Jag tog en hundpromenad i Kristinebergs fina skogsmiljö, åt lussekatter
och gjorde ananaspaj när jag kom hem till mamma efter skolan idag. Och
så kom jag även på soptunnan som pappa både hade ställt vid grinden och
skrivit en lapp om i köket, endast för att malin och jag inte skulle glömma den
i morse eftersom vi var hemma själva. Vad hände? Jo, självklart, vi glömde den.
Något annat kunde inte ha räknats ut när det handlar om Andreassons.

Och nu när vi kom hem för en halvtimme sen, vart står soptunnan då? Vid väg-
kanten. Vem har ställt den där? Och när vi kommer in är luckan till dataskåpet
öppen och min cd-spelare är halvt påslagen. Hur kommer detta sig?

Puss och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback