2008-11-29



Dagen med stort D är kommen och om sisådär 8 timmar så sitter vi på flyget
som tar oss till Gran Canaria. Och igår kom jag på att jag älskar sabine, tack
vare hennes sjuklighet slapp jag svenskatalet, ska nog ge henne en kram nästa
gång jag ser henne :P Och en stor kram ska jag ge till pappa innan jag åker, för
han kommer bli saknad!

I natt hade jag tre ormar i taket, och en annan gång hade jag sköldpaddor i
sängen. Härom natten stod malin vid mitt fönster och en annan natt fick jag be
henne att vara tyst för att hon störde. Mina nätter är virriga och pratglada, fulla
av djur och sömngång. Inget jag kan rå för tror jag!

Ha det toppen här hemma, ses den 13:e!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: J

13:e, då hoppas vi på fest som fan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback