2008-11-20



Redovisningen av konstruktionen gick galant, förutom att jag av någon konstig
anledning alltid tappar ord när jag pratar framför klassen, så det blev lite
mummel-prat också :P Och nu sitter jag och panikar lite över svenskatalet nästa
vecka. Ämnet är tid och min lilla plan är att prata om modets utveckling under
1990-talet fram till nu, men tack vare en väldigt bussig svenskalärare så får man
tydligen inte fråga något längre så upplägget och innehållet kommer säkert bli fel
enligt henne, det slår jag vad om.

Nu blir det andra avenyn och funderingar över vad som måste inhandlas om det
blir en kalmartripp på lördag. Minijulafton på kvällen iaf och söndagsplugg,

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Anonym

yey! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback