2008-11-16



Något fel är det på mig, det visste jag sedan tidigare. Att jag längtar tillbaka
till Kreta visste jag också, men jag visste inte att jag saknade maten där,
förens jag kollade in bilderna. Fy tusan vad gott det var med kyckling och
klyftpotatis, tzatsiki och chokladpudding. Ett plus i kanten var att jag åt
det varje dag i en vecka dessutom. Resultatet av detta är väl egentligen att
jag sitter här och är lite småhungrig, men jag har redan ätit, så det kan jag
inte göra igen. Istället får jag gå och bädda min säng och röjja undan alla
kläder efter mitt kraftiga utbrott innan träningen.

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh, jag saknar så himla mycket... :(

2008-11-17 @ 11:29:42
Postat av: J

Lätt att det ska bli, historisk världscup ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback