2008-11-09

Jag har pratat ut om mitt liv, med en av världens bästa.
Tänk att systrar kan säga så bra saker ibland, att dom
kan komma med så bra tips, råd och värmande kommentarer.
Jag fullkomligt älskar att prata med människor som jag litar
på, människor som försöker förstå utan att ha en aning om
hur det egentligen är. Redan från första början tog jag tag i
mitt liv och gjorde det bästa av det. Jag har somnat femtiomiljoner
gånger med tårar i ögonen, jag har haft raseriutbrott ungefär lika
många gånger och jag har hatat mig själv och mitt liv. Men värre
än så kan det väl inte bli. Saker ändrar på sig och det har jag
verkligen fått svar på. Tre år är tre år för mycket, men hakar man
upp sig för länge på en sak så går allt åt helvete. Jag har (med
massa motgång) försökt, och jag har lyckats rätt bra ändå, att
vara som förut. Och nu har jag bestämt mig, efter nästan ett
halvårs velan, att jag ska göra en förändring. Kanske inte i
morgon, kanske inte nästa vecka men någon gång.

Puss och godnatt,

Kommentarer
Postat av: Sara

Imorrnkväll?

Jag längtar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback