2008-11-04



Satt och kollade igenom lite gamla bilder och hittade då den här..Lund
våren-07, ser ju verkligen jättefräsch ut och Teknis av alla namn, låter
som värsta förskolan typ. Men när jag tänker på min framtid ser den
oklar ut, jag vet inte riktigt vad jag vill, har en dröm, men innan den? !

Och jag känner inte riktigt för fotbollsmötet ikväll, känner mer för att bara
vara hemma och dö eller något. Och jag får panik när jag tänker på fysik-
provet som är på måndag, för jag fattar ingenting och kommer inte göra
det dom närmsta dagarna heller, grattis.

Puss och hej,


Kommentarer
Postat av: Malin

Tillåter mig själv till ett försök gällande upp-piggning. När du kommer hem från det där fotbollsmötet kan du i princip gå och lägga dig och sen när du vaknar är det bara två dagar kvar.

Postat av: Sara

haha, jag gillar möten. tjaffsa lite & så.. ;)

2008-11-04 @ 22:11:51
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Sara

typ fredag är det kulturnatt ju!

men nästa fredag? :)

2008-11-04 @ 22:19:33
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback