2008-05-26

Tisdag, onsdag och Torsdag, yepp, nu börjar det dra ihop sig och det
är nu ångesten börjar krypa fram. Vilka kläder ska jag ha med mig?
Vilka skor ska få följa med? Det är mina största problem, sen finns det
ju såklart mindre problem som förhoppningsvis löser sig lite lättare, vad
jag ska ha med mig i handbagaget :P En målarbok och lite färgpennor
skulle faktiskt vara ganska roande, men åldern känns lite för hög för att
sitta och kladda ner färdigritade gubbar! Hur som helst är jag grymt pepp
på att komma bort härifrån en stund och bara njuta av livet :)

Puss och hej,



Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, kommer du ihåg dom där man fick på planen förr, som var typ en flygplats och så fick man massa klitermärkesgubbar som man kunde flytta run på flygplatsen? :D skulle kanske be om en sån, haha !

Postat av: Lena

Hoppas ni två får det så kul på Kreta! :D

2008-05-28 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback