2008-05-21

image88

Jag kommer sakna dig Saret, två veckor från och med nu! England för dig och
Kreta för mig! Hoppas du får det toppen och sjung för fullt :)

Sommarjobb har jag fått idag också, dock inte mer än 2-3 veckor, men lite pengar
ska väl jag också få! SMS från pappa 15:57 "Hallå gullet! Sommarjobbet är fixat!
Kram pappa". Tackar, såg det inte förrens efter inlinesturen, och då hade jag
redan fått reda på den glada nyheten.

Och på tal om inlinestur så blev det en sån med Malin idag, och jag kan erkänna
att jag står för årets första vurpa! Som tur var så var det nog ingen som såg den,
knappt ens Malin.

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det super!
Jag kommer tänka på dig när jag sjunger som finast :D
vi seeees, BÄSTO!
(Sola lite åt mig också, tack!)

Postat av: Sara

GUTT MED JOBB OCKSÅ!
Hos din pappa?

2008-05-21 @ 22:54:05
URL: http://sara2.blogg.se
Postat av: Sofia

VA?!?! Blä, du får inte jobba ju.. ska ju hänga på playan med mig... ;) men.. Grattis då :D haha

2008-05-22 @ 13:13:32
Postat av: Matilda

Det låter toppen Sara :)
Jaa, hos pappa, fast han har semester så jag får hoppa in och ersätta honom lite :P
Ja, men det är klart jag ska, det kommer hinnas med det också, jag lovar!

2008-05-22 @ 14:40:25
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: Malin

jag såg landningen och det räckte för att förstå att det kommer bli svårt att slå den vurpan ;)

2008-05-24 @ 15:29:16
URL: http://malinm1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback