2008-05-12

image84

Skoldagen blev i Vimmerby med båda teknikklasserna, arlas mjölkpulverfabrik,
Vimmerbys stadskärna, Näs, Astrid Lindgrens grav och lite så. Roligare
studiebesök har man ju varit med om, men tack vare att "brorsan" var med så
fick vi lite att skratta åt, inte minst i bussen.

- Det är 32 elever med idag, två mindre än vad jag hade räknat med, men det
kan ju hända att dom har blivit plötsligt sjuka eller något. Jag använder
busshögtalarna så att alla ska kunna höra vad jag säger, det är inte så lätt att
tala till 32 elever utanför bussen, därför använder jag busshögtalarna.


Haha, han är speciell han. Och jag gjorde fin entré när vi kom in till Arlafabriken
och skulle sätta oss i en hörsal, det första jag gör är att välta en blomkruka med
såna där kulor i, Oops! Sen när vi satt där inne och lyssnade höll jag på att kissa
på mig, så då var jag tvungen att gå på toa. Sen var det Hampus tur att roa oss
andra lite och om jag ska vara helt ärlig så lyckades han bäst av allihop, skrattar
bara jag tänker på det!

Dagen var hur som helst inte särskilt lärorik och rolig, men folket som var med
livade upp stämningen lite, vilket ger ett plus i kanten.

Måste även tillägga att årets första dopp skedde igår, snabbt gick det,
men det räknas ändå!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofiiiia

ohh, din pojkvän på bilden?! grr.. bra smak du har ! HAHAH

2008-05-12 @ 20:56:04
Postat av: Sara

haha, Låter ju som en toppendag? ;)
vad gjorde hampus?

Postat av: matilda

Haha, jag vet det sofia, du behöver faktiskt inte hålla på å påminna mig hela tiden,han är min ängel :P
Haha, verkligen! Det kan jag berätta för dig ngn dag om du vill veta ;) HAHA

2008-05-15 @ 21:31:39
URL: http://matildautan.blogg.se
Postat av: www.brorssonsfanclub.se

hahaha, brorsson

2008-05-15 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback