2008-05-09

image82

Redan efter första uppgiften kändes det förjävligt, efter andra kände
jag rejält motstånd i tankebanan, efter tredje kändes det som att jag
lika gärna kunde ge upp. Provet var svårt, det går inte att säga något
annat, men jag gjorde så gott jag kunde och utnyttjade alla 260 minuter.

Och idag har min tekniska sida fått visa sig lite också, bytte kullager
på inlinesen så nu rullar dom förhoppningsvis bättre, annars ska
jag klaga, för när man har betalat 199:- och antar att det ligger 16
stycken i paket och man kommer hem och upptäcker att det bara
ligger 8 i det och man är tvungen att köpa ett till paket, då ska
dom bannemej vara bra!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt bild! och kom på nåt vi kan göra ikväll o hör av dig ; )

2008-05-10 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback