:)

image79

Att livet inte är rättvist visste vi ju alla sedan tidigare och att domarna
dömer olika visste vi ju också sedan tidigare, men att tre olika domare
dömer precis samma fel i tre matcher på rad, det var nog något nytt
faktiskt. Och att det idag blev TVÅ såna fel känns nästan lite väl
orättvist faktiskt, så idag var det en så kallad Domarjävel som dömde
matchen.

I morgon blir det Kalmar för Malin och jag är i behov av lite nya kläder.
Hoppas på något snyggt, men det är inte värt att hoppas för mycket,
med tanke på vad jag brukar komma hem med, ingenting. Hittade
däremot en mycket fin klänning i tidningen idag som jag känner mig
lite sugen på, Gina Tricot, japp, dit får det bli först!

Puss och godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback