kväller,

Lite sparkar, lite slag och lite svett..jag pratar om
boxningen. Känns riktigt skönt nu efteråt, lite
fräschare + en sur clementin som kliade! Och så
har vi sara som säger "tomat" när hon menar "tog mat".
Dessutom en pratig dam i omklädningsrummet som
knappt vågade duscha p.g.a av brännmärken på knäna
efter lite kryp på boxen. Aousch, kvällen har i alla fall varit
helskön och nu väntar lite filmkunskap och kanske lite
Andra Avenyn!

(Förresten så tycker jag inte om bilddagbokens nya design)

Puss och godnatt,


Kommentarer
Postat av: sofia

jag hatar den.... :(
designen alltså.

2008-03-18 @ 11:38:55
Postat av: Malin

då är vi tre.

2008-03-18 @ 12:10:29
Postat av: Sara

TOMAT,
jag tycker också det tror jag, fast jag har inte kollat än. HAHA

Postat av: Matilda

Haha, bra där..att jag slipper vara ensam om designhatet! :P

2008-03-18 @ 22:25:10
URL: http://matildautanh.blogg.se
Postat av: micaela

bilddagboken är riktigt illa

2008-03-19 @ 21:27:40
URL: http://micaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback