4mars

Med tanke på min extremt äckliga svacka i skolan,
min olust att plugga och min avsky för allt som rör
skolan, så känns det ändå som att jag måste
ta tag i mitt liv och göra lite bättre ifrån mig. Så idag
är det nog innebandyn som ryker från schemat,
tråkigt men sant. Men från och med imorrn har jag
inget mer plugg i veckan så då kan jag göra vad jag
vill :)

Nytt pass fixades idag och jag har insett att jag nog
måste öva på någon snygg namnteckning snart, för
det ser ut som ett litet barn övar skrivstil när jag
försöker kladda dit något bra.

Lite mat snart och sen ska jag ge järnet! Två prov
imorrn, uscha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, den namnteckningens er jag fram emot att se... DEN 29 MAJ ! ihhh ;)

2008-03-05 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback