En känsla av hemlängtan,

Ärligt talat så känner jag faktiskt en liten känsla av hemlängtan.
Det låter inte så allvarligt, men det är det för jag har dötråkigt.
Har kopierat pärmar hela tiden sen förra inlägget, så om någon
ledig människa kan slänga en liten tanke åt mitt håll skulle jag
vara mer än överlycklig (och inga "jag ska snart ut i solen" för
det frestas jag inte av med tanke på att det är långtifrån moln-
fritt här!) Dessutom får jag sitta i ett lånerum bara för att någon
gäst har fått låna pappas rum, så jag har varken bra utsikt eller
skön arbetsplats. Depp.

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag slänger alltid tankar åt dom som hatar mig :(

2008-06-24 @ 19:09:49
Postat av: Matilda

Haha,det är bra det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback