2008-06-24

Tanken på att dra täcket över mig, blunda och drömma mig bort finns,
jag är nog fortfarande inte riktigt vaken än och det lär jag inte bli de
närmaste 3 veckorna framåt. Och duktig som jag är la jag fram kläderna
som jag tänkte ha på mig idag redan igårkväll, men pyttsan heller,
leggings och halterneckklänning föll inte vädret i smaken så det fick
bli panikändring och det där jobbiga "jag har inga kläder att ta på mig"
och när jag tänker på det lite extra så är det faktiskt sant, jag är i stort
behov av shopping!

Och jag måste tacka Sofia för att hon var gullig och drog med mig till
slingan igår, det var både skönt och behövligt insåg jag när vi väl kom
dit!

Nu kanske det är dags för mig att inta startposition vid kopierings-
maskinen och börja kopiera upp alla pärmar!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var så lite så.. men jag har fått halsont :O inge bra alls ! ha så kul på jobbet, själv ska jag lägga mig i solen som kommer fram allt mer :D haha.

Postat av: Matilda

Ajdå, det lät inte vidare faktiskt, hoppas att det inte blir långvarigt, det skulle vara tråkigt...

Haha, du tror ju att det är sol bara för att du är ledig, men du har fel, här har det till och med regnat lite idag tror jag :P

2008-06-24 @ 13:06:15
URL: http://matildautanh.blogg.se/
Postat av: Sara

Dra med mig till slingan nästa gång!

I need it!

2008-06-24 @ 21:52:11
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Matilda

ska bli, vi kan springa allihopa :)

2008-06-25 @ 07:21:37
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback