2008-06-05

Det bästa med att vara på en helt annan plats, i ett helt annat land,
med helt annat folk, i en helt annan miljö är att man kan koppla av
på ett ruskigt bra sätt. Att bara dra på sig bikinin och lägga sig i sol-
stolen, blunda och vakna en halvtimme senare av mamma som
antingen säger: "Matilda, du bränner dig inte va!?!" eller :"Drick lite
vatten nu". Att kunna bada i havet utan att man huttrar allt för mycket
när man går i. Att kunna njuta av livet helt enkelt.

Det jag vill få fram är att veckan på Kreta har varit den bästa vecka
det här året och jag kan även meddela att jag redan längtar tillbaka
till vattengympan, Korken och det underbara vattnet. Det enda jag
inte är lika sugen på är sängen som jag inte inspekterade allt för
väl men som jag ändå anar är gjord av sten!

Fjällar.

Puss och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback