Klädfattighet,



Vistelsen i Kalmar blev kort och och plånboken blev lite fattigare. Enda inköpet
i klädväg blev skjortklänningen från Vero Moda, som enligt josefine såg ut som
en "vi-ska-till-farmor-på-middag"-klänning (dock inte om min, utan om sin egna).
Galgar införskaffades på IKEA vilket var rätt behövligt med tanke på oordningen
i min garderob, en regnig dag skulle jag må bra av lite senare i sommar, nu
efterlyser vi solen för fullt!

Hade lite tråkigt när vi var hemkomna från Kalmar så jag tog plats i josefines
rum och kollade igenom hennes klädsortiment (vilket händer rätt ofta med
tanke på min klädfattighet) och jag blev riktigt kär i hennes tigerlinne och
kortärmade munkis (?). Får jag låna tack!




Nu funderar jag på lite korsordslösning och en rejäl sömn.

Puss och godnatt,

Kommentarer
Postat av: Sara

den där koftan (?) var riktigt snygg!

Postat av: Fridolin90

Fifasen va fräsig du är gums :D

2008-07-24 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback