honungspuffar, blåbärspaj, kexchoklad, ÅNGEST

Jag har upptäckt att jag har ett litet problem i mitt liv, som egentligen
är ett ganska stort problem och som kan leda till kraftig övervikt. Mitt
lilla (stora) problem är att jag jämt har en liten drog som jag blir
fruktansvärt sugen på alldeles för ofta. Min förra drog var honungspuffar,
(åt det varje morgon till frukost o utöver det också), innan dess var
det blåbärspaj (och det har jag inte kommit över än, men jag äter det
dock lite mer sällan än två gånger i veckan nu) och min nuvarande
drog är kexchoklad, jag skulle utan problem kunna leva på det, jag
menar; frukost, lunch middag. Och efter fikat idag var både jag och
Johanna sötsugna, så vad gör vi?! Går ner till våningen under,
spatserar fram till godisautomaten, stoppar i en 10 och ut kommer..
en kexchoklad såklart! (kan trösta mig med att vi delade på en så
slipper jag känna mig alltför glupsk). Men ni förstår problemet, allt
jag blir sugen på är sötsaker, finns bara ett ord som beskriver det
ÅNGEST

Avokado ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sara

är avokado gott?

Postat av: Hampus

Nej fyfan, och de är väll den fetaste "frukten" du kan hitta? USCH, Vidrigt!

(Fast min syster tycker om det )

2008-07-09 @ 20:29:34
Postat av: Soooofia

varför avokado?

2008-07-09 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback