..

Eftersom alla andra har skaffat körkort så har jag blivit mer
än avundssjuk och jag vill också ha. Har försökt boka tider
sen slutet av april, men det har inte funnits några när jag har
frågat. Och så idag tog jag tag i telefonen och slog numret till
den där förbannade trafikskolan och förbannade är bara för-
namnet, gissa hur många lektioner jag fick!? Just det, inte en
enda sketen tid kunde dom ge mig. Tack!

Jag och Josefine brukar ha förmiddagssnack i telefonen,
samtidigt som hon kör omkring på landet med posten och jag
sitter vid datorn och lägger in dokument. Och idag är det
Figeholms marknad (deprimerad att jag missar den faktiskt),
så när Josefine hade kört i Figeholm hade hon sett att många
hade stånd! HAHAHA. Och för övrigt är det bara på förmiddagarna
vi håller sams, resten av dagen är vi inte direkt bästa vänner!


Kommentarer
Postat av: eve

HAHA jaaah! den boken äger! :D

Min kompis kom hem hit igår ochsåg boken och hon skrek och hoppade när hon såg vilken jag läste läst ut igår ochså!! stolt! :D whats up with you?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback