2008-07-24

      

Förra veckans inhandlingar; en rosa, lite längre skjorta,
en vit jacka med 3/4-ärmar, båda från Aima. Veckans
inhandling är ett par vita tygskor från Skokällarn.

Dagen har spenderats på Öland med tre suveräna flickor,
fint väder, god glass, proffsig chaffis, bilsömn, bad, kan
det bli bättre!?!

Och kvällspromenaden blev med Chivas och Joel, en av
världens mest pratglada 10-åringar. Och Malin, jag förstår
så väl vad du menar när du säger att Mattias snackar om
bilar hela tiden och du inte fattar ett skit, jag fick stå ut med
det snacket under nästan hela promenaden, vilket betyder
i nästan 2 timmar. För övrigt är han helskön och vi snackade
på om både det ena och det andra, trevligt trevligt :)

Puss och godnatt,


Kommentarer
Postat av: SOFIA

du kan helt enkelt erkänna att joel är din pojkvän ;) 8 års skillnad är inget att skämmas över, HAHA

2008-07-24 @ 17:41:12
Postat av: Matilda

Haha, helt rätt, fasen att du avslöjade det, men det är så det är..joel och jag och massa bilar ;)

Postat av: Malin

god glass? ;)

2008-07-25 @ 17:58:01
Postat av: Matilda

SLUTA GE MIG ÅNGEST HAR JAG JU SAGT TILL DIG ;)

2008-07-25 @ 23:16:27
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback