2008-07-19


Jag har fastnat i mobilträsket. En Walkman är önskad och W350i är grymt snygg
när man ser den som den är på bilden, men när man fäller ner luckan påminner
den direkt om en av de första mobiler som fanns, det enda som fattas är
antennen. Undrans flundrans om det kommer några helsnygga nya mobiler
inom kort tid!?

Torsdagen spenderades mest i Malins bil, mobilen skevar så jag får inte in
bilderna på datorn, men trevligt hade jag och många mil blev det! Och ett extra
plus är att jag fick äta min älskade Ahlgrens bilarglass och åka många varv i
rondeller!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofiiiia

ja den var snygg på bilden ju, men som sagt.. känns lite gammalt med "nerfällning" istället för "uppfällning" ;)

2008-07-19 @ 12:13:27
Postat av: Sara

jag såg en jättesnygg idag,

en sån där "shwip" mobil, duvet. som man.. äh. jag visar någon gång. :)



vad ska du göra ikväll? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback