Lördag,

Åååååååååååååååh, jag har nog tråkigast i världen.
Jag har kommit på att jag är väldigt "normal". För det
första så är jag sen med det mesta, föddes typ 3 veckor
för sent, fick mina första tänder sent, tappade sista tanden
så sent som i nian, kommer alltid försent till allt. Bara där
är några exempel på hur "normal" jag är. Och en annan
"normal" grej är att jag bara är sjuk varannat år, så det var
ju bara å räkna med att bli sjuk nudå, problemet den här
gången är att det aldrig verkar vilja gå över. Och så idag när
jag mår bra, förutom hostan, så tar jag febern för att kolla att
jag inte längre har någon. Trodde jag ja, men jag hade felfelfel.
Så det blir till å va hemma hela helgen också! :/

Har i alla fall fixat till mina brända skivor lite och sen tänkte jag
ladda ner lite mer låtar och så ska jag STÄDA RUMMET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback