**

Stress och lite mat är hur dagen har varit.
Började med äckelfysik och sen satte jag mig
på cykeln och cyklade till stallet. Väl där bytte vi
om, tog in hästarna och fixade till dom lite och
sen var det dags för lite ridning :) Friggan blev
det för min del, okej, hon är mysig å gosa med,
men rida henne funkar inte så bra, finns bara
ett ord som beskriver henne: SLÖ!
 
Sen cyklade jag hem i 110 km/h på min svarta
kanoncykel, slängde av mig kläderna och höll
på å dö av värmeslag. Hoppade in i duschen,
fixade mig och sen åkte jag tillbaka till skolan igen.
Hann inte med att äta, så fick köpa en baugette i
cafeterian, och när man säger "Lite smör" betyder
det nog "Jättemycket smör" enligt dom..

Usch vad jag skriver, ingen mening egentligen, men
allt för att slippa ta fram svenskaböckerna och börja
plugga. Men när jag tänker efter så är det nog dags
för det nu, om det ska gå någorlunda bra på provet.

Puss och Hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback